среда, 7 февраля 2024 г.

ԼԱՎ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԱՐՔԻՑ․․․

 Սիրելի հետևորդներ, ընկերներ, իմ երգը գնահատողներ, սիրով տեղեկացնում եմ, որ ձայնագրում եմ նոր երգեր։ Առաջիկաում էլ կլինեն նկարահանումներ և մասնակցելով մի հետաքրքիր նախագծում, որտեղ պատրաստում ենք նոր ստեղծագործություն, հավելեմ, որ այդ ոճում երգելու եմ առաջի՛ն անգամ։ Տարին ավարտեցի և սկսեցի երգով ու այժմ էլ շարունակում եմ հաստատուն քայլերով անցնել երգի դժվարին և հեքիաթային արահետով։ Կան հետաքրքիր նորություններ, Մանրամասները առաջիկաում, հետևեք, սպասեք․․․

Իսկ մինչ այդ բոլորիդ մաղթում եմ լավ օր․․․ Օգտվելով առիթից շնորհակալություն եմ հայտնում «Աշուղ, արվեստագետ և հանրաճանաչ արտիստ»՝ իմ ընկերներին և գործընկերներին այս դժվարի՛ն ժամանակներում կողքիս կանգնելու, համագործակցելու համար․․․ Լուսանկարը ձևավորել է, իմ լավ ընկեր և պաշտոնական բլոգներիս տեխնիկական մասի պատասխանատու՝ Արթու՜ր Տեր-Սահակյանը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий